- merkkaa exceliin testi- ja koetulokset
- kerää kaikki testit ja kokeet yhteen paikkaan
- käy läpi luokan kaapit (en vieläkään tiedä mitä kaikissa kaapeissa on)
- siivoa opepöydän laatikot (ihan mahdoton paperimäärä!)
- suunnittele pitkiä linjoja vaikka kuinka moneen oppiaineeseen, ettei vaan tuu elettyä päivä kerrallaan
- mikä ei-akateeminen tavoite vois olla seuraava, johon superpanostais? ja miten se superpanostus käytännössä toteutuisi?
- lue koulun säännöt
- vie hojksit arkistoon
- kirjoita yks hojksin päivitys valmiiksi (yks hojks on ehditty jo päivittää ennen kuin on kaikkia palavereja saatu ees ekaa kertaa käytyä läpi)
- valmistele viimeistä hojks-palaveria
- mieti, miten yhden oppilaan integraatiokokeilu voitais toteuttaa
- arvioi paria asiaa viime jaksolta, ajalta ennen syyslomaa
- mitä biisejä aletaan treenata minkäkin luokan kanssa?
- etsi jostain vihko luokan yhteisiä palavereja varten
- käy läpi kaapit ja vie tarpeettomat välineet takaisin välinevarastoon
- kirjoita kalenterin taakse vanhempien yhteystiedot
- toimita matkalasku
- tilaa yksi CD
- kysy vanhemmilta, voiko yhtä mainostuotetta jakaa oppilaille
- maksa kahvivelat
- maksa kioskivelat
- ota seiniltä pois vanhat työt ja muut vanhat asiat
- askartele, askartele, askartele, laminoi, laminoi, laminoi...
- suunnittele seuraavat tunnit ja seuraavat ja seuraavat ja seuraavat ja seuraavat
- mieti mitä tehdään seuraavaksi yhden oppilaan matikan, entä toisen oppilaan matikan, entä kolmannen oppilaan äikän jne. kanssa, mitkä on joillakin juuri nyt ne pulmalliset ydinkohdat
Musta on kyllä tullut muutamassa kuukaudessa jo tosi hajamielinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti